Wednesday, April 1, 2015

Fxtrade

П,р,о,з,р,а,ч,н,о,с,т,ь, —, н,е, п,р,о,с,т,о, с,л,о,в,о,. Э,т,о, н,а,ш, с,т,и,л,ь, в,е,д,е,н,и,я, б,и,з,н,е,с,а,. Н,а,г,р,а,д,ы,

Л,у,ч,ш,е,е, с,о,о,т,н,о,ш,е,н,и,е, ц,е,н,ы, и, к,а,ч,е,с,т,в,а,

Investment Trends. О,т,ч,е,т, С,Ш,А, о, Ф,о,р,е,к,с,, 2014. О,т,ч,е,т, о, т,о,р,г,о,в,л,е, с, к,р,е,д,и,т,н,ы,м, п,л,е,ч,о,м, В,е,л,и,к,о,б,р,и,т,а,н,и,и,, 2014.

П,о,п,р,о,б,у,й,т,е, т,о,р,г,о,в,л,ю, Ф,о,р,е,к,с,

В,ы,х,о,д,и,т,е, н,а, к,р,у,п,н,е,й,ш,и,й, в, м,и,р,е, ф,и,н,а,н,с,о,в,ы,й, р,ы,н,о,к,. В,е,д,и,т,е, т,о,р,г,о,в,л,ю, Ф,о,р,е,к,с, с, OANDA fxTrade™, - м,о,щ,н,а,я, и, п,р,о,с,т,а,я, в, и,с,п,о,л,ь,з,о,в,а,н,и,и, т,е,х,н,о,л,о,г,и,я, ф,о,р,е,к,с,-т,о,р,г,о,в,л,и,.

К,у,р,с,ы, в,а,л,ю,т,

И,з, в,с,е,г,о, м,н,о,г,о,о,б,р,а,з,и,я, и,н,с,т,р,у,м,е,н,т,о,в, в,о,с,п,о,л,ь,з,у,й,т,е,с,ь, н,а,ш,и,м,и, о,б,р,а,з,ц,о,в,ы,м,и, к,у,р,с,а,м,и, о,б,м,е,н,а, в,а,л,ю,т,. Н,а,д,е,ж,н,ы,е, к,о,т,и,р,о,в,к,и, б,о,л,е,е, 180 в,а,л,ю,т,, к,о,т,о,р,ы,м, д,о,в,е,р,я,ю,т, к,о,р,п,о,р,а,ц,и,и,, ф,и,н,а,н,с,о,в,о,е, у,ч,р,е,ж,д,е,н,и,е, и, п,у,т,е,ш,е,с,т,в,е,н,н,и,к,и,.

К,у,р,с,ы, в,а,л,ю,т, д,л,я, б,и,з,н,е,с,а,

Н,а,д,е,ж,н,ы,е, о,б,м,е,н,н,ы,е, к,у,р,с,ы, п,о, з,а,п,р,о,с,у,. Л,о,к,а,л,и,з,а,ц,и,я, ц,е,н, д,л,я, в,а,ш,е,г,о, с,а,й,т,а,, п,р,и,в,я,з,к,а, и,н,ф,о,р,м,а,ц,и,и, о, к,у,р,с,а,х, в,а,л,ю,т, к, в,а,ш,и,м, б,и,з,н,е,с,-п,р,и,л,о,ж,е,н,и,я,м, п,о,с,р,е,д,с,т,в,о,м, н,а,ш,и,х, API. О,п,о,в,е,щ,е,н,и,е, о, к,у,р,с,а,х, д,н,я, п,о, д,а,н,н,ы,м, н,а,ш,е,г,о, к,о,н,в,е,р,т,е,р,а,, а,к,т,у,а,л,ь,н,о, д,л,я, в,с,е,х, а,к,т,и,в,н,ы,х, в,а,л,ю,т,.

У,з,н,а,т,ь, б,о,л,ь,ш,е, о,б, OANDA

Source

0 comments:

Post a Comment